Terre des Hommes

Strijd tegen kinderuitbuiting als rode draad

Terre des Hommes werkt aan een wereld waarin alle kinderen een menswaardig bestaan hebben en kunnen opgroeien tot zelfstandige volwassenen. Een wereld waarin kinderen niet meer worden uitgebuit.

Om ervoor te zorgen dat de uitstraling van de Terre des Hommes organisatie maximaal wordt uitgedragen en er een consistent beeld blijft bestaan in alle communicatie, ontwikkelden wij samen met de organisatie een huisstijlgids.



Mica rapport

Merkpersoonlijkheid

Het merk Terre des Hommes laat zich het beste omschrijven als een persson die resultaatgericht werkt, vasthoudend is, klasse en lef heeft en wars van franje is.
Bij deze merkpersoonlijkheid hoort uiteraard een vormgeving en een huisstijl met dezelfde karakteristieken. Daarom is gekozen voor een krachtige en frisse maar tegelijkertijd no nonsense vormgeving.

  1. *
  1. *

On- en offline middelen

Deze ‘rode draad’ hebben we vervolgens vertaald naar de website, diverse landelijke campagnes, rapporten, folders, magazines en POS materiaal.

*
*
*
*
*
1