Deze website gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie.
  • *

Disciplines

Newton21 bedenkt. creëert en brengt ideeën tot leven om mensen en merken te verbinden. Ons werkveld omvat naast het ontwikkelen van reclamecampagnes en concepten, ontwerpen van huisstijlen, brochures, POS materiaal en verpakkingen ook het realiseren van websites en online media.

  1. Marketing De kern van effectieve marketing is het bouwen van een duurzame relatie met (potentiële) klanten. Of het nu gaat om DM, shopper marketing of online marketing. Daarbij is werkelijk geïntegreerd denken vanaf het begin noodzakelijk om tot frisse ideeën, een gedurfde aanpak en multi-channel maatwerk te komen.

  1. *
  1. *
  1. Strategie en concept Om een voorsprong te krijgen in een zich steeds sneller ontwikkelende markt is een effectieve strategie essentieel. Newton21 analyseert uw doelstelling, haalt de essentie uit uw boodschap en vertaalt deze naar een communicatiestrategie en creatief concept. Dit is onze basis voor concrete, succesvolle oplossingen bij het bouwen van sterke merken.

  1. Design Een goed design is een relevante en inhoudelijke vertaling van de strategie en het concept. Onze ervaren vormgevers creëren alle denkbare uitingen, van logo’s en huisstijlen, brochures, magazines, catalogi en verpakkingen tot websites, apps, e-mailings en online advertising.

     

    Productie We staan bekend om de hoge technische kwaliteit van ons werk. Als geen ander kent Newton21 de vereiste technische aspecten en specificaties. We begeleiden het gehele proces tot aan eindproductie met passie en precisie.

  1. *

Expertise

  1. Business to business Verleiden, informeren en overtuigen van bedrijven en organisaties. Kortom, richting geven in een complexe B2B omgeving, waarin content centraal staat en producten en diensten specifieke uitleg vereisen. Newton21 creëert heldere en effectieve communicatie richting de verschillende DMU’s.

     

    Consumer Een kritische consument is zelf goed in staat om zich een beeld te vormen van een merk. Hij laat zich bovendien veel minder beïnvloeden door commerciële boodschappen vanuit het merk zelf. Dit vraagt om communicatie, waarbij authenticiteit en transparantie centraal staan.

  1. Retail Retail communicatie draait om effectiviteit. Snel, slim en kostenefficiënt. Newton21 weet hoe consumenten op de winkelvloer met gerichte instore communicatie en activaties in beweging worden gebracht. Deze expertise wordt onderstreept door een langlopende relatie met onze opdrachtgevers.

     

    Vastgoed In de vastgoedsector is niet langer het aanbod leidend, maar de vraag. Die begint bij de behoeften van mensen. Goede vastgoedcommunicatie betekent perfect inspelen op die behoeften en weten hoe je potentiële klanten in beweging krijgt. Onze ervaring en uw kennis bundelen wij tot een gedegen strategie en een onderscheidend verkoopconcept, waarbij enkel het resultaat telt.

  • Logo

    Unilever

  • Logo

    Van Hassel

  • Logo

    Total

  • Logo

    DAF

  • Logo

    Seajet

  • Logo

    IVIUM

  • Logo

    Innofood Company

  • Logo

    Serrco

  • Logo

    TB

  • Logo

    Nonhebel

  • Logo

    Terre des hommes

  • Logo

    Smartprofile

  • Logo

    Sellingpoint

  • Logo

    Van Omme de Groot

  • Logo

    Nieuwe Tij

  • Logo

    Upfield

  • Logo

    WoonKwartier

  • Logo

    Multi Import

  • Logo

    Mennens

  • Logo

    Delta Development

  • Logo

    Refresco

  • Logo

    Euretco

  • Logo

    Scoutshop

  • Logo

    Pure Development

  • Logo

    Erasmus MC